پیچ اتوریتی (Page Authority) چیست؟ + راه افزایش اتوریتی

داشتن یک وب سایت راهی عالی برای انجام تجارت و کشف دنیای بازاریابی آنلاین است. محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو و همچنین سایر استراتژی های بازاریابی همگی به موفقیت وب سایت شما کمک می کنند. از آنجایی که دانستن استراتژی ها و روش های مناسب بهترین راه برای به دست آوردن اعتبار صفحه بالاتر است، باید تلاش خود را بر روی آنچه برای شما مفید است متمرکز کنید. برای اینکه بدانید وب سایت شما عملکرد خوبی دارد، بسیار مهم است که اعتبار صفحه را در نظر بگیرید.

پیچ اتوریتی (Page Authority) چیست؟

پیچ اتوریتی (Page Authority) چیست؟

یکی از معیارهای اندازه گیری رتبه صفحات تکی یک وب سایت، اعتبار صفحه است. برای اینکه بدانید آیا تمام صفحات سایت شما به درستی کار می کنند، باید راهی برای مشاهده عملکرد هر صفحه داشته باشید. اینجاست که پیچ Authority وارد عمل می شود. ردیابی صفحات وب سایت شما می تواند بینشی در مورد استراتژی های بازاریابی ارائه دهد. اگر متوجه شدید که برخی از صفحات وب سایت شما عملکرد خوبی ندارند، قطعاً بر رتبه کلی سایت تأثیر می گذارد. برای تعیین اینکه کدام صفحات خاص برای شما کار نمی کنند، باید این صفحات را با صفحات دیگری که توانسته اند رتبه بالای خود را حفظ کنند مقایسه کنید. دانستن اینکه چه چیزی باید تغییر کند و چه کاری می توانید برای حفظ رتبه بالا در آینده انجام دهید بسیار مهم است و مسیر آینده وب سایت شما را تعیین می کند.

Page Authority چگونه کار می کند؟

Page Authority بر روی نحوه رتبه بندی یک صفحه در نتایج موتورهای جستجو به نام SERP کار می کند اساساً، Page Power از الگوریتمی استفاده می کند که با امتیاز صفحه وب شما بر اساس هزاران رتبه بندی SERP و این محاسبات مطابقت دارد. صفحات بین یک تا صد رتبه بندی می شوند: هر چه امتیاز بالاتر باشد، رتبه صفحه شما بهتر است. توجه به این نکته مهم است که این محاسبات باید به عنوان یک معیار مقایسه ای در نظر گرفته شوند و سعی کنید که ورق های ساتن خود را خوب یا بد قضاوت نکنید. رتبه‌بندی‌ها هرگز 100٪ دقیق نیستند، اما می‌توانند بینشی در مورد صفحات وب به شما بدهند.

تفاوت بین قدرت صفحه و اتوریتی دامنه

ممکن است نام مجوز صفحه را شنیده باشید، اما آن را با مجوز دامنه اشتباه نگیرید. این به این دلیل است که اعتبار دامنه به عملکرد یک دامنه یا زیر دامنه اشاره دارد، در حالی که اتوریتی صفحه بر عملکرد یک صفحه متمرکز است. با این حال، این دو محاسبه از یک روش استفاده می کنند.

روش های افزایش پیج اتوریتی

روش های افزایش پیج اتوریتی

اگر تیمی از کپی رایترها دارید، باید یک یا دو چیز در مورد محتوای خوب بدانید. ایجاد محتوای تازه، آگاهانه و باکیفیت راهی برای رتبه بندی خوب صفحه است. هرچه محتوای شما بیشتر خوانده شود، به اشتراک گذاشته شود، نظر خوانندگان در مورد آنها نظر داده شود و توسط خوانندگان لایک شود، صفحه شما اعتبار بیشتری دارد. ما می دانیم که محتوای بد عملکرد خوبی نخواهد داشت، بنابراین با اطمینان از اینکه محتوای شما جالب، خوانا، مرتبط و آموزنده است، خوب عمل کنید.

درح تصویر

تصاویر تأثیر زیادی بر اعتبار صفحه شما دارند زیرا به کاربران کمک می کنند تا با محتوای شما ارتباط بهتری برقرار کنند. تصاویر برای بهبود سئو مفید هستند و هم کاربران و هم گوگل می توانند از تصاویر برای درک محتوای شما استفاده کنند. تصاویر به متمایز شدن پست ها برای دنبال کنندگان کمک می کنند زیرا به کاربران اجازه می دهند محتوای شما را اسکن کنند و دقیقاً بدانند مقاله در مورد چیست. یک تصویر مرتبط، درک کاربر از محتوا را افزایش می‌دهد.

لینک های خارجی

لینک‌های خارجی به شما کمک می‌کنند تا ترافیک را به سایت خود انتقال دهید و هر چه کیفیت سایت پیوند دهنده بالاتر باشد، ترافیک بهتری دریافت خواهید کرد. نوشتن یک پست مهمان یکی دیگر از راه های عالی برای دریافت لینک است! با افزایش ترافیک وب سایت شما، اعتبار صفحه رتبه بسیار بهتری خواهد داشت. اگر اعتبار صفحه شما کم است، مطمئن شوید که استراتژی درستی را انجام می دهید و پیوندهایی که دریافت می کنید معتبر و قوی هستند.

نتیجه گیری
پیج اتوریتی همانطو که در بالا گفتیم اعتبار صفحه شماست و بعضی اوقات نیاز است روی اعتبار دهی این صفحات کار شود گرچه یک ویژگی برای موتورهای جستجوگر به حساب نمی آید اما کاربران توجه زیادی به این موضوع دارند و گاها اعتبار صفحات شما را چک خواهند کرد. برای ارتقا دادن این رتبه نیاز نیست ساختاری عوض شود و خود محتوای جذاب این کار را برایتان به ارمغان می ا.رد. 

پس بهتر است بر روی محتوا خود کار کنید تا کاربران با ورود به صفحات سایت شما، این اعتبار را بالاتر ببرد و قطعا شما چیزی از دست نخواهید داد، بلکه هر روز شاهد بهبود سایتتان خواهید شد.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *