راهنمای استراتژی سئوی محلی

راهنمای استراتژی سئو محلی بسیار مهم است زیرا می تواند برایتان مشتریان بومی یا محلی را به ارمغان آورد. سئو محلی امری بسیار مهم برای وب سایت هایی که معمولا از فروش خدمات و یا کالا برای کسب درآمد از سایت است. پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا مهم ترین ویژگی های سئو محلی آگاه شوید.

سئوی محلی چیست؟

سئوی محلی عمل بهینه سازی حضور وب کسب و کار برای افزایش دید در نتایج موتورهای جستجوی ارگانیک محلی و منطقه ای است. مجاورت، برجستگی و ارتباط سه رکن جستجوی محلی هستند. سئوی محلی طیف وسیعی از تلاش‌های فنی و خلاقانه را به کار می‌گیرد تا موتورهای جستجو را متقاعد کند که یک کسب‌وکار باید در نتایج خود به عنوان پاسخی مرتبط به جستجوگران آنلاین در مجاورت هر مکان تجاری برجسته باشد.

چه صاحب کسب و کار محلی باشید یا یک بازاریاب، یکی از عملی ترین راه ها برای ترکیب سئوی محلی به عنوان نوعی از خدمات مشتری است که به جستجوگران آنلاین اطمینان می دهد که می توانند کسب و کار محلی خود را پیدا کنید، دوست داشته باشید، با آن ارتباط برقرار کنید و آن را انتخاب کنید.

اصطلاح مرتبط و فراگیر “بازاریابی جستجوی محلی” شامل همه تلاش‌های آنلاین و آفلاین برای تبلیغ مکان‌های کسب‌وکار برای تبدیل شدن به نام‌های معروف در جوامعی است که در آنها خدمت می‌کنند.

یک کمپین سئوی محلی مانند یک سفر از مسیر به کمپ بوت است. مسیر پر از چالش، اما همچنین فرصت های شگفت انگیز است!

چرا سئوی محلی مهم است؟

در حالی که هر کسب و کار محلی منحصر به فرد است، تقریباً همه آنها باید به صورت آنلاین قابل کشف باشند. روش‌هایی مانند بهینه‌سازی یک وب‌سایت، ایجاد فهرست‌های کسب‌وکار محلی، مدیریت بررسی‌ها و کسب پیوندها، همگی در هدف افزایش تعامل آنلاین مشترک هستند.

شما گوگل را در هسته اصلی بیشتر بحث های سئو محلی خواهید یافت. چرا اینطور است؟

تا اواسط سال 2020، سهم بازار جهانی موتور جستجوی Google 92.06 درصد بود. در حالی که موتورهای جستجوی دیگری مانند بینگ و یاهو هنوز نقش‌هایی برای ایفا کردن دارند، سهام آنها در مقایسه با گوگل ناچیز است – تخمین زده می‌شود که گوگل هر سال 2 تریلیون جستجو در سراسر جهان را پردازش می‌کند.

مهمتر از همه، یکی از نمایندگان Google در سال 2018 اظهار داشت که 46٪ از جستجوهای Google دارای هدف محلی هستند. این تعداد زیادی از جستجوهای محلی است که هر روز انجام می شود – آماری که نشان می دهد چگونه برجستگی در نتایج موتور جستجوی محلی و ارگانیک Google می تواند تجارت را به همه جا هدایت کند.

بررسی های کسب و کار SEO محلی | گزارش صنعت

در گزارش صنعت سئو ما، تأثیر بررسی های کسب و کار محلی بر رفتار مصرف کننده را کشف کنید. شما در مورد عادات خوانندگان و نویسندگان مرور و قدرت پاسخ‌های صاحب کسب‌وکار آشنا می‌شوید.
گزارش را بخوانید
برای شروع کار با سئوی محلی به چه چیزی نیاز دارید؟
قبل از شروع حسابرسی یک کسب‌وکار محلی و ایجاد یک استراتژی برای آن، در ریشه پروژه سئوی محلی شما، چهار چیز کلیدی وجود دارد که شما نیاز دارید.

1) دستورالعمل های مربوط به نمایندگی کسب و کار شما در گوگل

قوانین Google بر پلتفرم های Google حاکم است

دستورالعمل‌هایی برای معرفی کسب و کار شما به Google یک سند ضروری برای هر بازاریاب کسب و کار محلی است. این به شما می آموزد که چگونه در مورد یک تجارت از دیدگاه گوگل فکر کنید، چگونه از طریق نمایه کسب و کار Google خود (که قبلاً Google My Business نام داشت) بازاریابی کنید و چگونه از اشتباهات پرهزینه جلوگیری کنید. نقض دستورالعمل‌ها می‌تواند منجر به از دست دادن رتبه‌بندی، سطوح مختلف جریمه و حتی حذف از فهرست‌های مشاغل محلی شود. دستورالعمل‌ها را نشانک‌گذاری کنید، قوانین موجود در آنها را بخوانید و مرتباً به آنها مراجعه کنید، زیرا Google اغلب مفاد و توضیحات جدیدی اضافه می‌کند.

در ابتدای سفر، مهم‌ترین دستورالعمل‌هایی که باید درک کنید، دستورالعمل‌هایی هستند که واجد شرایط بودن شما برای گنجاندن در نمایه کسب‌وکار Google را توصیف می‌کنند. طبق دستورالعمل‌های Google، هر مکان باید این شرایط را داشته باشد:

به عبارت دیگر، اگر یک مکان کسب و کار در ساعات کاری به مشتریان رو در رو خدمات ندهد، واجد شرایط فهرست شدن در Google نیست و نخواهد بود. نمایه کسب و کار. می تواند یک کمپین بازاریابی جستجوی محلی کامل را اجرا کند. سئوی محلی به خدمات حضوری بستگی دارد، چه در فروشگاه، چه در خیابان یا در مکان مشتریان.

هنگامی که واجد شرایط بودن هر مکانی را که قصد بازاریابی آن را دارید مشخص کردید، دستورالعمل‌ها سپس با جزئیات کامل، نحوه پر کردن فیلدهای مختلف نمایه کسب‌وکار Google، از جمله نحوه نام‌گذاری یک کسب‌وکار را شرح می‌دهند. نحوه رسیدگی به آدرس‌ها، بخش‌ها و متخصصان رو به جلو؛ نحوه تنظیم ساعت؛ و بیشتر.

2) داده های اساسی کسب و کار

حضور محلی خود را به صورت رایگان بررسی کنید
اطلاعات اساسی کسب و کار را با کمک پرسنل کلیدی هر مکان حسابرسی کنید.
این مرحله را رد کنید به این بدان معنی است که شما بعدا با مشکل مواجه می شوند از این صفحه گسترده ساده و رایگان یک کپی تهیه کنید، یک شماره/کد فروشگاه را به هر مکان کسب و کار اختصاص دهید، و تمام فیلدها را پر کنید. اگر برندی که تبلیغ می‌کنید واجد شرایط فهرست‌های چندبخشی یا چند پزشک است، مطمئن شوید که ستونی را برای هر یک از این نهادها نیز مطابق دستورالعمل‌های ارسال کسب‌وکارتان به Google پر کرده‌اید.

در صورت نیاز فیلدهای اضافی را به صفحه گسترده اضافه کنید. به عنوان مثال، اگر کسب و کار یک حق رای دادن است، فیلدهایی را برای اطلاعات تماس دارندگان امتیاز اضافه کنید تا بتوانید در صورت نیاز به برقراری ارتباط سریع به آنها دسترسی پیدا کنید.

در نهایت، اگر کسب و کار شما بیش از 10 مکان دارد، این فرصت را خواهید داشت که با ویژگی آپلود انبوه Google کار کنید، که به معنای پر کردن یک صفحه گسترده است. این آپلود انبوه آنهاست.

3) شناسایی واضح مدل کسب و کار

  • برای شناسایی دقیق مدل کسب و کارتان به طور خاص زمان بیشتری صرف کنید. مدل های کسب و کار عبارتند از:
  • آجر و ملات، مانند یک مغازه خرده فروشی یا رستوران که مشتریان می توانند از آن بازدید کنند
  • کسب و کار منطقه خدمات (SAB)، مانند لوله کش یا تهیه کننده غذا که به مکان مشتریان می رود
  • ترکیبی، مانند یک رستوران پیتزا که همچنین ارائه می دهد
  • در خانه، مانند یک مهدکودک
  • کسب‌وکار هم‌محل/با نام تجاری، مانند یک مکان زنجیره‌ای KFC/A&W
  • کسب و کار چند بخشی، مانند بیمارستان یا نمایندگی خودرو
  • کسب و کار چند پزشک، مانند یک شرکت املاک و مستغلات یا مطب دندانپزشکی
  • کسب و کار سیار، مانند یک کامیون ثابت غذا
  • کیوسک، دستگاه خودپرداز و دیگر مدل‌های تجاری کمتر رایج

دستورالعمل‌های معرفی کسب‌وکار شما در Google برای هر مدل شرایط و فرصت‌های منحصر به فردی دارد. ما کل سند را در این راهنما بازتولید نمی‌کنیم، زیرا اغلب تغییرات ویرایشی را تجربه می‌کند – برای مطالعه کامل مجموعه دستورالعمل‌ها وقت بگذارید تا مطمئن شوید که چگونه می‌توانید مسیر خوبی را در قلمرو آنلاین Google طی کنید.

4) بیان واضح اهداف تجاری

در برخی سناریوها، هدف شما توسعه کل طیف دارایی های آنلاین (و احتمالاً آفلاین) برای یک مکان تجاری محلی خواهد بود. شما همه چیز را از وب‌سایت گرفته تا فهرست‌های کسب‌وکار محلی گرفته تا بازاریابی ایمیلی و نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی برای بررسی مدیریت لمس خواهید کرد. در مواقع دیگر، ممکن است فقط بر روی یک قطعه کوچکتر از تصویر تمرکز کنید. اما چه دامنه کاری پیش روی شما گسترده باشد یا محدود، تعیین اهداف در ابتدا تنها راه سنجش موفقیت شما پس از انجام وظایفتان است.

زمانی که صاحب کسب و کار بتواند اهداف خود را با پاسخ دادن به این سوال بیان کند معمولاً بهتر است:

“موفقیت چگونه خواهد بود؟”

سعی کنید با تعریف موفقیت به این صورت پاسخی برای آن سوال فرموله کنید:

  • افزایش ترافیک پیاده
  • افزایش تماس های تلفنی
  • افزایش معاملات
  • افزایش ارسال فرم منجر می شود
  • افزایش درخواست ها برای مسیرهای رانندگی
  • افزایش لینک ها
  • افزایش نظرات مثبت
  • افزایش دید بسته محلی برای عبارات جستجوی X

از معیارهای بیهوده ای مانند \”من می خواهم شماره 1 باشم یا من فقط به ترافیک وب سایت بیشتری نیاز دارماجتناب کنید. در پایان آنچه که بیشتر مشاغل واقعاً می خواهند افزایش سود است. رسیدن از A به Z جایی است که استراتژی وارد می‌شود و تعیین می‌کند کدام تاکتیک‌ها و پیام‌ها ممکن است به هدف اعلام‌شده منتهی شود، که سپس به افزایش سود تبدیل می‌شود.

وقتی همه ذینفعان مربوطه روی یک هدف توافق کردند، یک جدول زمانی تعیین کنید. بازاریابان داخلی و شخص ثالث باید در مورد ایجاد تخمین های زمانی واقع بینانه شفاف باشند. تقریباً همه تلاش‌های بازاریابی جستجوی محلی به بلوغ کامل می‌رسند، بنابراین مطمئن شوید که هر جدول زمانی که به دست می‌آورید از ارائه بیش از حد امیدوارکننده و کم‌پرهیز اجتناب می‌کند.

اکنون که داده‌های تجاری معمولی دارید، مدل کسب‌وکار و اهداف خود را درک می‌کنید و به دستورالعمل‌های Google کاملاً آشنا هستید، آماده شروع سفر سئوی محلی خود هستید. .


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *