5 توصیه مهم سئو

توصیه های مهم سئو می تواند شما را از مشکلاتی که بعدا قرار است برایتان اتفاق بی افتد جلوگیری می کند.  یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها در سئو، اندازه‌گیری تأثیر است – تا زمانی که قوانین بازی تغییر نکند، می‌دانیم چه چیزی مهم است (یا نه). و وقتی آنها این کار را انجام دهند، همه ما در حال تقلایم تا دوباره یک خط مبنا پیدا کنیم.

من تصمیم گرفتم لیستی از مواردی که به نظرم توصیه های سئوی قوی است را جمع آوری کنم. این فهرست برای تعدادی از مشتریان من برنده بوده است – آنها تأثیری داشتند که ما توانستیم آن را شناسایی و تعیین کنیم – و ممکن است برای شما و مشتریانتان مفید باشد. در حالی که ممکن است همه آنها قابل اجرا نباشند (در نهایت باید مطابق با نیازهای خاص سایت شما تنظیم شوند) من جزئیات بیشتر و مثال هایی از منظورم از هر کدام ارائه خواهم کرد.

در اینجا پنج نکته سئو وجود دارد که من به طور مداوم مشاهده کرده ام که تأثیر مثبتی در دنیای همیشه در حال تغییر سئو دارند.

1. داده های ساختار یافته اهمیت دارد

توضیح کوتاه در مورد اینکه چرا داده های ساختار یافته مفید هستند این است که به خزنده ها می گوید که چه چیزی در صفحه شما وجود دارد. با این کار کاربران هدفمندتر از همیشه وارد وب سایت شما خواهند شد. من به طور مداوم مشاهده کرده ام که داده های ساختاریافته تأثیر مثبتی برای مشتریان در صنایع مختلف داشته است، اما داده های ساختاری متفاوتی برای سایت ها و صفحات مختلف در سایت مورد نیاز است.

در اینجا چند مرحله اضافی برای کمک به شما برای شروع وجود دارد:

  • توصیه های Google را در مورد سئو دنبال کنید
  • این چیزها را امتحان کنید 
  • داده های صفحه رقیب خود را بررسی کنید

2. بروزرسانی صفحه

تازه بودن صفحه شما توسط عوامل مختلفی تعیین می شود، اما صرفاً داشتن تاریخ در یک صفحه یکی از ساده ترین راه ها برای نشان دادن تازه بودن صفحه به Google است. این برای وبلاگ ها و اخبار اعمال می شود، اما برای صفحات محصول مربوط به تاریخ ها، مانند سایت های رویداد، نیز مرتبط است.

اگر از دیدگاه کاربر فکر می‌کنید، درک دلیل اهمیت آن آسان‌تر است. وقتی نتایج جستجویی را دریافت می کنید که دارای تاریخ هستند، مانند مقالات، بسته به موضوع، ممکن است آنها را نسبت به زمانی که جدیدتر هستند کمتر مرتبط بدانید. خزنده‌ها نیز این را می‌دانند و می‌توانند بین محتوای جدید و قدیمی فرق بگذارند، خواه تاریخ‌دار باشد یا نه.

برای یکی از مشتریان ما در صنعت رویداد، یک تاریخ قدیمی بر رتبه‌بندی آنها تأثیر گذاشته است. پس از به‌روزرسانی محتوای صفحه برای اطمینان از مرتبط بودن آن با جستجو، بررسی کردیم که هیچ محتوایی در صفحه (به عنوان مثال کپی صفحه یا پاورقی) به تاریخ‌های قدیمی‌تر اشاره نداشته باشد. ما همچنین تاریخ را در داده های ساختاریافته به روز کردیم تا با تاریخ جدید مطابقت داشته باشد.

پس از به‌روزرسانی، شاهد بهبود رتبه‌بندی در نتایج SERP بودیم که تأثیر و CTR را دو برابر کرد.

تازه‌بودن صفحه برای هر صنعتی مهم است، و در حالی که تاریخ‌ها مفید هستند، تازه بودن محتوای شما باید همیشه منعکس‌کننده و هدف‌گیری آن چیزی باشد که کاربران در جستجوی آن هستند. اگر فکر می کنید ممکن است نیاز به خواندن مجدد صفحات خود داشته باشید، در اینجا چند نکته دیگر وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

3. لینک داخلی

توازن صحیح پیوندهای داخلی هرگز یک پاسخ مستقیم نیست، بنابراین من اینجا نیستم تا به شما در مورد راه درست انجام آن توصیه کنم. با این حال، من اینجا هستم تا به شما بگویم که نداشتن پیوندهای زیاد در یک صفحه می تواند تأثیر مثبتی داشته باشد.

به عنوان مثال، پیوند دادن به همه دسته‌ها از صفحه اصلی شما می‌تواند بهترین تجربه کاربری یا سریع‌ترین راه برای خزنده‌ها برای کشف صفحات شما باشد، اما بر مقدار ارزش ارسالی صفحه به تمام صفحاتی که به آنها پیوند می‌دهد نیز تأثیر می‌گذارد. .

اگر تمام صفحات دسته بندی شما خزیده شده و نمایه می شوند، همانطور که برای مشتری من اتفاق افتاد، می توانید تصمیم بگیرید که فقط به دسته ها یا خدمات خاصی از صفحه اصلی پیوند دهید. هنگام تغییر نحوه پیوند داخلی از صفحه اصلی باید عوامل زیادی را در نظر گرفت که برخی از آنها عبارتند از:

  • احتمال رقابت بهتر این صفحات
  • درآمد حاصل از این صفحات

وقتی تغییری در پیوند داخلی به یکی از مشتریان خود در صنعت خدمات زیبایی شخصی توصیه کردیم، شاهد افزایش 21 درصدی جلسات در سراسر سایت نسبت به ماه قبل بودیم. حدود نیمی از این صفحات صفحات دسته‌ای بودند که ما به آن‌ها پیوند داده‌ایم، که هر گونه از دست دادن تعامل را از صفحات دسته‌ای که حذف کردیم جبران می‌کرد.

تعادل کردن پیوندهای داخلی قطعاً یک عامل رتبه‌بندی مهم است زیرا نحوه کشف صفحات شما توسط کاربران و خزنده‌ها را دیکته می‌کند. اگر در حال بازدید مجدد از پیوندهای داخلی سایت خود هستید، یا فکر می کنید مشتری شما باید این کار را انجام دهد، همکار من شانون این راهنمای مفید را در مورد تمام جنبه های مختلف ایجاد تعادل در پیوندهای داخلی برای سئو نوشت. پوشش می دهد.

4. برچسب های عنوان

تغییر برچسب‌های عنوان و فهمیدن اینکه آیا آنها تأثیر مثبتی داشته‌اند یا نه، اثبات آن بسیار دشوار است. در Distilled ، مشتریان ODN ما به راحتی می‌توانند نحوه تأثیر مثبت یا منفی یک عنوان متفاوت را آزمایش و اندازه‌گیری کنند. من بارها این مورد را برای مشتریان در صنایع مختلف آزمایش کرده‌ام، و تغییر عنوان همیشه (مثبت یا منفی) میزان دریافت صفحات مختلف جلسه را تغییر داده است.

نحوه تغییر عنوان به نوع صفحه شما بستگی دارد، بنابراین هیچ قانون مطلقی در مورد اینکه عنوان را به چه چیزی تغییر دهید وجود ندارد. در مورد مشتری من، ما تغییرات زیر را مثبت آزمایش کرده‌ایم:

سال را در عنوان بگنجانید که نشان دهنده تازگی است.

در اینجا مثالی است که من ساختم:

عنوان اصلی: «هم اکنون سفری به هاوایی رزرو کنید | [نام تجاری]”

عنوان تغییر یافته: “سفرهای هاوایی 2019/2010 | هم اکنون رزرو کنید | [نام تجاری]”

پایین ترین قیمت محصول صفحه را درج کنید، به عنوان مثال:

عنوان اصلی: «پروازهای ارزان به هاوایی – [نام تجاری]»

عنوان تغییر یافته: “پرواز ارزان به هاوایی از 400 دلار – [نام تجاری]”

ما همچنین این تغییرات زیر را آزمایش کردیم که از نظر تعداد جلسات نتیجه منفی داشت:

  • افزودن تعداد محصولات برای فروش در صفحه به تگ عنوان
  • اضافه کردن ایموجی ها به تگ عنوان

آزمایش‌های موفقیت‌آمیز به‌ویژه در صنعت سفر اندازه‌گیری شد، در حالی که آزمایش‌های منفی در صنعت مد سریع رخ داد. به طور خاص، از طریق پلتفرم ODN، ما 7 درصد افزایش جلسات را برای صفحات دارای یک سال یا قیمت در عنوان اندازه‌گیری کردیم.

آنچه عنوان خود را به آن تغییر می دهید به عوامل زیادی بستگی دارد، بنابراین یک سال یا قیمت ممکن است در مورد شما کمکی نکند. با این حال، اگر برخی از صفحات دسته بندی شما دارای محصولات فصلی هستند یا صنعت شما از نظر قیمت بسیار رقابتی است، افزودن سال – یا تاریخ، در صورت وجود – یا قیمت در عنوان می تواند بسیار مفید باشد.

5. گرفتن بک لینک

یکی از چیزهایی که به طور مداوم به مشتریان من کمک می کند پیوندهای خارجی دریافت کنند، صفحات خلاقانه است – من می دانم که شوکه کننده نیست. اینها معمولاً مقالات یا کمپین‌های جالب مرتبط با تجارت هستند، نه صفحات تجاری (صفحه‌هایی که فقط سعی در فروش چیزی دارند)، و در نهایت پوشش زیادی از منابع مختلف و متعاقباً پیوندهای خارجی دریافت می‌کنند.

ساخت صفحات خلاقانه موفق آسان نیست و تضمینی برای افزایش تعداد معینی از بک لینک ها نیست، اما یکی از امن ترین راه ها برای دریافت بک لینک های ارگانیک است. این فرآیند همچنین می‌تواند برای قطعات بزرگ بسیار گران باشد، اما ما با قطعات سبک‌تر و کم‌هزینه‌تر نیز تاثیر مثبتی را تجربه کرده‌ایم.

اگر بودجه شما یا بودجه مشتری شما متوسط ​​است، همچنان می توانید یک قطعه عالی ایجاد کنید. در اینجا چند نکته برای دستیابی به آن وجود دارد:

درباره داده‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اید و بینش‌هایی که ممکن است برای کاربرانی که به آن‌ها دسترسی ندارند فکر کنید: آیا می‌توانید روندها و الگوهایی را که می‌تواند برای مخاطبان وسیع‌تری جالب باشد شناسایی کنید؟

نظرسنجی: مطمئناً می توانید با مخاطبان خود تماس بگیرید تا درباره موضوعی که می خواهید برای آن محتوا ایجاد کنید سؤال بپرسید. اگر نمی‌توانید به صورت رایگان به مخاطب دسترسی پیدا کنید، می‌توانید با پول کمی از طریق نظرسنجی‌های پولی این کار را انجام دهید و داده‌های خود را از این طریق جمع‌آوری کنید.

استخدام فریلنسرها: استعدادهای زیادی وجود دارد که می‌توانید در سایت‌هایی مانند Upwork پیدا کنید تا به شما در ایجاد یک قطعه بصری جذاب کمک کنند.

یکی از بهترین نمونه‌هایی که من دارم، مشتری Distilled است که به لطف محتوای خلاقانه، ترافیک را 70٪ افزایش داد (بله – واقعاً!). در حالی که بودجه این مشتری کم نبود، ترافیک بیش از جبران سرمایه اولیه افزایش یافت. همکار من، Leonie، که پروژه را رهبری و روی آن کار کرد، کار بزرگی انجام می دهد و جزئیات آنچه را که پس از انتشار محتوای خلاقانه برای این مشتری به دست آورده است، انجام می دهد. نکات اصلی پست او را با این یادآوری خلاصه می کنم:

  • هدف اصلی کمپین خود را بشناسید
  • انتظار کوتاه مدت نداشته باشید – روی استراتژی بلند مدت تمرکز کنید
  • نتایج را با چندین ابزار اندازه گیری کنید

نتیجه گیری

اندازه گیری تاثیر تغییرات سئو یک چالش ثابت است و هر تکنیک سئوی که در محتوا استفاده می کنید کارساز نیست. امیدوارم که این لیست کوتاه بتواند ایده ها و دستورالعمل هایی را در مورد مواردی که باید هنگام کمک به سایت یا مشتریان خود در نظر بگیرید، در اختیار شما قرار دهد. همانطور که در بالا ذکر کردم، این قوانین نوشته شده سختی نیستند، اما آنهایی هستند که ارزش وزن خود را دارند و مطمئناً ارزش تجزیه و تحلیل برای سایت هایی را دارند که روی آنها کار می کنید.

اگر توانسته اید یک تغییر تاثیرگذار سئو را که به طور مداوم به مشتریان شما کمک می کند اندازه گیری کنید، لطفاً تجربه خود را در یک نظر در زیر به اشتراک بگذارید.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *