آموزش سئو

سئو خارجی چیست؟ | تکنیک های سئو off page

در یک کسب و کار سئو از اهمیت بالایی برخوردار است اما کارهایی که بر روی یک سایت انجام می دهید رابطه مستقیمی با موفقیت یک سایت دارد. در رتبه بندی صفحات سایت، موتورهای جستجو به سیگنال هایی نیاز دارند که فراتر از محتوای داخل سایت است. سئو خارجی با ایجاد این سیگنال ها به موتورهای جستجو نشان می دهد که سایت معتبر و ارزشمند است.

سئو خارجی برای یک سایت بسیار اهمیت دارد و مهمترین کار این است که برای اقدامات مناسب آشنا باشید. تا انتها با مقاله سئو خارجی چیست؟ | تکنیک های سئو off page همراه باشید.

سئوی خارجی چیست؟

به اقداماتی که به منظور بهبود رتبه سایت در نتایج و موتورهای جستجو خارج از وب سایت انجام می شود سئو خارجی یا seo off page می گوییم. سئو داخلی به بهینه سازی ساختار و محتوای وب سایت می پردازد و در کنار آن سئو خارجی در ارتقای جایگاه سایت در موتورهای جستجو بسیار کمک می کند.

سئوی خارجی چیست؟

مزایای سئو خارجی چیست؟

افزایش رتبه

سئو خارجی با افزایش سیگنال های مثبت به موتورهای جستجو، به ارتقای رتبه سایت شما در نتایج جستجو کمک می کند.

افزایش ترافیک ارگانیک

با قرار گرفتن در رتبه های بالاتر تعداد بازدیدکنندگان سایت از طریق جستجوی ارگانیک افزایش می یابد.

افزایش اعتبار و برندینگ

سئو خارجی به افزایش اعتبار و شناخته شدن برند شما در میان مخاطبان کمک می کند.

کاهش هزینه های تبلیغات

با اعمال سئو، سئو خارجی و ترافیک ارگانیک نیاز به صرف هزینه های زیاد برای تبلیغات پولی کاهش می یابد.

بهترین تکنیک های سئو خارجی

تکنیک های سئو خارجی

لینک سازی در سایت های معتبر

یکی از مهم ترین تکنیک های سئو خارجی لینک سازی در سایت های معتبر و مرتبط است. این کار باعث هدایت ترافیک به سمت سایت می شود. دریافت بک لینک از سایت های معتبر یک نوع مهر تایید است که وب سایت لینک دهنده به سایت شما می دهد و این موضوع باعث افزایش رتبه و بازدید می شود

مشارکت با سایر وب سایت ها و توسعه شبکه های ارتباطی یکی دیگر از راه های عالی برای ایجاد بک لینک است. این مبادله خدمات بین شما و مخاطبین شما را نشان می دهد که هر دو شبکه از یکدیگر تغذیه می کنند. حفظ روابط بلندمدت با مخاطبین شما بسیار حیاتی است تا بتوانید تأثیرات این تقویت متقابل را به حداکثر برسانید.

به یاد داشته باشید که بسیاری از سایت ها بعد از مدتی لینک های منتشر شده در سایتشان را به لینک های nofollow تبدیل می کنند که این نوع لینک ها بر سئوی شما تأثیری ندارند. این تکنیک ممکن است برای افزایش بازدید سایت مفید باشد، اما نباید به عنوان استراتژی اصلی سئو باشد.

مرتبط بودن سایت های لینک دهنده با موضوع و محتوای سایت شما نقش مهمی در بهبود سئو دارد.

ساخت محتوای با کیفیت

تولید و انتشار محتوای باکیفیت، یک استراتژی بی نظیر برای سئو خارجی است. این کار نه تنها به افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو کمک می کند، بلکه به جذب مخاطبان بیشتر، بهبود تجربه کاربری و تقویت برندینگ شما تاثیر بی نظیری خواهد داشت.

با صرف زمان و تلاش برای تولید محتوای با ارزش و جذاب، می توانید به نتایج چشمگیری در سئو خارجی و ارتقای جایگاه سایت خود در دنیای دیجیتال دست پیدا کنید.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از راه های بهینه سازی لینک های ورودی حضور مداوم در رسانه های اجتماعی است. توییتر، لینکدین، اینستاگرام و فیس بوک  معمولا بهترین شبکه های در حال حاضر هستند. این ارتباط نه تنها برای کاربران جذاب است بلکه برای موتورهای جستحو از اهمیت بالایی برخوردار است.

گوگل شاخص های آماری شبکه های اجتماعی شما را در نظر می گیرد، مانند تعداد فالووری که در توییتر دارید یا تعداد لایک هایی که در پست های فیس بوک یا اینستاگرام دارید.

برندینگ

برندینگ آنلاین بخشی از تکنینک های سئو خارجی است. با ایجاد یک برند قوی و معتبر می توانید اعتماد کاربران و موتورهای جستجو را جلب کنید. این اعتماد می تواند به بهبود رتبه بندی سایت شما کمک کند.

نتیجه

نمره کیفیت سایت، امتیازی از 10 است که توسط گوگل اندازه گیری می شود و توسط الگوریتمی محاسبه می شود که تمایل دارد ارزش سایت شما را بر اساس چندین معیار از جمله کیفیت سئو در سایت و خارج از سایت تعیین کند.

سئو خارجی یک فرآیند مداوم است که نیاز به زمان و تلاش دارد. با تمرکز بر ایجاد بک لینک های با کیفیت، فعالیت در شبکه های اجتماعی، و تقویت برند، می توانید به بهبود رتبه بندی سایت خود در موتورهای جستجو کمک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا