نکات مهم صفحه درباره ما

آیا بهترین صفحه درباره من را می خواهید؟ این آموزش برای شما با مدل ها، کلیدها و نمونه های دنیای واقعی است!

در ستون خود بازخوردهای مثبت زیادی در مورد آنچه در صفحه فرود سایت شما قرار دهم دریافت کردم. شما به من انگیزه دادید که مؤلفه استاندارد دیگری از هر وب سایت کسب و کار محلی را کشف کنم: صفحه درباره ما.

بسیاری از برندهای محلی این موضوع را به درستی دریافت می‌کنند، اما اغلب اوقات، به نظر می‌رسد این صفحه یک فکر بعدی است. محتوای آن می تواند حداقل باشد، بدون USP واضح یا فراخوانی برای اقدام. حتی می‌تواند کمی… خفه‌کننده و پر از مکالمه‌های منزوی باشد که در آن مشتریان به جای داشتن یک مکالمه واقعی، به زبان خودشان صحبت می‌کنند. بنابراین ما باید آموزش خود را با این دو اصل قوی در مورد صفحات قوی شروع کنیم:

این صفحه مربوط به شرکت شما نیست. این صفحه درباره مشتریان شماست. این برای استفاده آنها و برای اثبات این است که کسب و کار محلی شما می تواند نیازهای آنها را برآورده کند.

شما این صفحه را با هدف تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریانی ایجاد کردید که ارزش‌های کسب‌وکار محلی شما با آنها همسو است و آنها شایسته محافظت از آنها هستند. شما منتشر می کنید!

1. یک تگ <H1> که بلافاصله مشتری را مورد خطاب قرار می دهد

اکثر صفحات درباره درباره وب‌سایت‌های کسب‌وکار محلی به سادگی دارای درباره نام تجاری X در تگ هدر اصلی خود هستند، و اگرچه هیچ ضرری در این مورد وجود ندارد، اگر با چرخاندن زبان به سمت این زبان شروع کنید، بسیار خوشایندتر خواهد بود. مشتری و صحبت کردن در مورد چیزی که دوستش خواهند داشت، بلافاصله. به هر حال، به همین دلیل است که آنها در صفحه درباره شما آمده اند: تا ببینند چگونه شما را دوست خواهند داشت.

من متوجه شدم که یک هدر فهرست کوتاه برای شروع یک صفحه درباره، مانند 3 چیزهایی که در مورد X برند دوست خواهید داشت” بسیار خوب عمل می کند. به جای ما از شما صحبت می‌کند، حس هیجان را نشان می‌دهد، کلمه درباره را شامل می‌شود تا بازدیدکننده بداند که در صفحه درست قرار گرفته است، و شامل نام تجاری می‌شود.

اگر کسب‌وکار شما تک‌مکانی است، نام شهر را در تگ <H1> نیز قرار دهید، اما در این مورد، با نام تجاری چندمکانی، آن را نمی‌خواهیم، ​​زیرا محدودکننده خواهد بود.

2. USP در متن مقدماتی شما

این فهرست بر روی آنچه که کسب‌وکارهای جعلی ما می‌دانند که مشتریانشان بیشتر از همه ارزش قائل هستند، تمرکز دارد: بزرگترین انتخاب محلی از گیاهان بومی ارگانیک، کارشناسان محلی مورد اعتماد، و رهبری فکر سبز در جامعه. این عوامل بر اساس مشتریان، کلمات کلیدی و تحقیقات بازار، یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP) برای برند ایجاد می کند.

3، 5 یا 7 عامل اصلی شما کدامند؟ با هدف برقراری ارتباط فوری با مشتریان بالقوه ای که می دانید بیشتر می خواهند، کوتاه باشید.

از این بخش برای پیوند به کلیدها و منابع مرتبط نیز استفاده کنید. مهد کودک ساختگی ما به صفحه فرود محل برگزاری، صفحه رزرو مشاوره و فروشگاه آنلاین، همه از داخل دایرکتوری پیوند می‌دهد. از فضا و هر کلمه حداکثر استفاده را ببرید.

3. یک داستان قوی و تصویری

چه از یک نمایش اسلاید تصویر یا یک ویدیو در این بخش استفاده کنید، برای راهنمایی سریع مشتریان به ظاهر، احساس و داستان کسب و کار خود از این فضا استفاده کنید. نشان دهید که چرا مکان شما ارزش بازدید دارد یا چگونه متخصصان ماهر شما مشتریان را برای خدمات تخصصی ارجاع می دهند.

نمایش امکانات، قفسه ها، نما، لوازم خانگی، مناطق مشترک، پارکینگ، محله و کارمندان هر آنچه که می‌دانید به بهترین وجه نشان‌دهنده کسب‌وکار شما برای عموم است، همان چیزی است که در بالای صفحه وجود دارد. و برای اهداف دسترسی و سئو، رونوشت های ویدئویی را فراموش نکنید

4. اطلاعات تماس، حتی اگر این صفحه درباره شما باشد

برخی از بازدیدکنندگان ممکن است سعی کنند نحوه تماس با شما را در این صفحه بیابند، بنابراین ابتدا این اطلاعات را وارد کنید.

اگر کسب و کاری با یک مکان هستید، نام کامل، آدرس، شماره تلفن، نام قلم، آدرس ایمیل و ساعات کار خود را وارد کنید.

فرض کنید چندین مکان دارید. از اینجا به صفحه فرود سایت مربوطه خود پیوند دهید. کسب و کار ساختگی ما فقط سه شعبه دارد، بنابراین می‌توانیم نمایش تصویری خوبی از آن با پیوندهایی به صفحه فرود دقیق‌تر ایجاد کنیم. اگر ده ها، صدها یا هزاران صفحه دارید، ویجت مکان یاب فروشگاه خود را در اینجا قرار دهید تا مشتریان بتوانند نزدیکترین شعبه را پیدا کنند.

5. القای اعتماد با تضمین رضایت واضح

به مشتریان بگویید که از شرکت شما چه انتظاراتی می توانند داشته باشند و اگر چیزی مطابق انتظارات آنها نباشد، چه کاری برای آنها انجام خواهید داد. اگر چندین خط مشی (حریم خصوصی، حمل و نقل، بازگرداندن و غیره) دارید، از این بخش به نسخه کامل آنها پیوند دهید.

به خودتان لطف کنید و مشتریان را تشویق کنید که مستقیماً با کسب و کار تماس بگیرند و سؤالات، نگرانی ها و شکایات خود را مطرح کنند. خط مستقیم ما به مهدکودک برای صاحب کسب‌وکار است و می‌تواند از شما در برابر نظرات منفی مشتریانی که احساس نمی‌کنند شخصاً شنیده شده و کمکی نکرده‌اند، محافظت کند.

در دسترس بودن و پاسخگو بودن، کلید ایجاد شهرت فوق العاده در جامعه شما است. همچنین نحوه ایجاد سیگنال “T » (قابلیت اطمینان) در تحرک EEAT Google است.

این مطلب ادامه دارد…


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *